6/13/2011

50 klasyków z garderoby

50 klasyków, które powinny znaleźć się w każdej damskiej garderobie.

Przyznam, że niejakich sneakersów nie posiadam i wcale nie mam zamiaru.
Czarnych lakierek też nie posiadam, wybieram skórzane buty. Właśnie przymierzam się do zakupu świeżego modelu. To obuwie sprawdza się w wielu sytuacjach a przez to szybko zużywa.
Nie mam też botków, choć są hitem od kilku sezonów.
Marzę o pięknej jedwabnej apaszce, więc i ona jest na mojej zakupowej liście.
Pozostałe akcesoria posiadam, często w kilku odmiennych egzemplarzach. Kilkakrotnie zainwestowałam w lepsze jakościowo i korzystam z nich od kilku sezonów a nawet lat. Wiele ubrań i akcesoriów nabyłam w sklepach typu second hand, m.in. dwie duże torby czy super wygodne dżinsy rurki. Warto wybrać się na łowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz